Carpe diem - Pilates

Pilates metoda vychází ze souladu těla a mysli. Mysl zůstává bdělá a tělo se stává pružné. Jejím cílem je správné držení těla, zvětšení ohebnosti svalů a kloubů. Pilates je účinná, bezpečná a velmi vhodná cvičební metoda pro udržování fyzické kondice v jakémkoliv věku. Pilates není nový, ale pouze znovuobjevený a již více než 80 let starý tréninkový program těla a duše, pojmenovaný po svém zakladateli Josephu Hubertu Pilatesovi.

Pro koho je cvičení pilates určené

Pokud začínáte cvičit, máte bolesti zad, chcete své tělo zformovat a vyřešit i protažení svalů, tato lekce je právě pro Vás. Vy, co běháte, bruslíte, posilujete, hrajete různé sporty a zapomínáte na strečink, pojďte se také protáhnout.

Je doporučována jako pokračování po rehabilitaci pacientů po různých úrazech nebo při chronických bolestech zad, protože propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo jako základ správného držení těla – „POWER HOUSE“ (centrum síly), vše s důrazem na správné dýchání. Řeší mnohé bolesti zad a celého svalového aparátu.

V našem studiu si zacvičíte pilates s ručníkem, válcem, kruhem, gumou, činkami, s velkými míči, overbally, corebandy, tyčemi, pilates plosky, BOSU.

„Po deseti hodinách rozdíl cítíte, po dvaceti vidíte a po třiceti máte nové tělo.“
(Joseph H. Pilates )

Cvičení pilates Karlovy Vary Lucie Mercová