Carpe diem - Bodyform – posilování

TRÉNINK NÁRŮSTU SVALOVÉ HMOTY: pro každou ženy je důležité posilování a udržení svalové hmoty. Lehký kondiční trénink pro vstup do pohyblivějšího života podporuje metabolismus, nastoluje vyrovnanou hladinu kortizolu, zlepšuje náladu a spaluje kalorie.

Silový trénink doporučujeme 2x týdně. Lekce se skládají ze tří prvků dynamického, silového a statického. Posilování, za rychlé tepové frekvence, při které se rozhýbe metabolismus, lépe spaluje. Na podporu hubnutí, posilování břišních a hýžďových svalů. Zároveň se tělo postupně stává více flexibilní, silné a formuje se do krásy. Vhodné i pro začátečníky. Lekce, je rozdělená do tří částí: – 10 minut zahřátí bez choreografie – 35 minut vydatného posilování – 10 minut strečink

Klíčové informace k Bodyform

  • Pondělí: 19:00 -19:55 hodin – většinou interval trénink, speciál břicho, zadek a nohy s Luckou
  • Úterý: 18:00 -18:55 hodin bodyform i s Bosu s Petrou
  • Čtvrtek : 16:45 – 17:45 hodin Kruhivý trénink s Luckou
  • Neděle 18:00 – 18:55 hodin bodyform´ i s BOSU s Petrou

Bodyform břicho a nohy a stehna

Pondělí 19:00 – 19:55 hodin 
TRÉNINK zaměřený na břicho a nohy. Chcete-li mít pevný zadek, stehna a břicho, je tahle lekce pro Vás.

Bodyform i s Bosu

Úterý 18:00 – 18:55 hodin
Cvičení na zpevnění zad, středu těla a posílení ostatních partií. Vhodný i po porodu.

Bodyform celé tělo

Čtvrtek 16:45 – 17:45 hodin
Kruhový trénink. Intervalový trénink s pomůckou i bez.

Bodyform v neděli

Neděle 18:00 – 18:55 hodin
Vhodné i pro začátečníky. Lekce, je rozdělená do tří částí: – 10 minut zahřátí bez choreografie – 35 minut vydatného posilování – 10 minut strečink

Snažíme se cvičit pestře na každé lekci – volíme různé druhy programů – nově se zaměříme cíleně na určité partie. Co u nás naleznete?
Intervalový trénink – Tabata, Bosu  nebo overball, velký míč, therabendy nebo gumičky, lehké činky, TRX – pomůcky na zpestření lekce.

Tréninky jsou postavené pro začátečníky – ukázka jednodušších variant. Pro zdatné cvičenky těžší varianta. Přemýšlejte o otázce „Proč cvičit?“, ale „Jak a kdy budu cvičit?“