....





Lektorka Lucie Mercová









Lektorka Helena Krausová
zdravotní cvičení








Cvičení  v úterý a ve čtvrtek dopoledne v 11.00 hodin




Novinka : Cesta do krajiny pánevního dna

Termíny :
Opakovací lekce : 1x za měsíc datum na aktuální stránce
                             od 9:30 do 10:30 hodin nebo v pátek 16.00 do 17.00 hodin nebo od 18.00 do 19.00 hodin

Sobotní kurz : připravujeme od 09.30 - 18.30 hodin s polední přestávkou / konají se 4x do roka

Nově i v Sokolově.
Místo konání: Sokolov, K.H.Borovského 377 , Studio Body, Mind Spirit Story, na fb Jóga hraní

Co kurz obsahuje a na co se můžete těšit:
Jsem ráda, že mohu metodu učit v Karlových Varech a podat Vám nové informace o pánevním dnu. Kurz je pro laiky a širokou veřejnost. Nejde jen o to cvičit, ale vědět, cítit a pochopit. Skupinové cvičení je pouze pro ženy.
Naladění a telefonování pánevnímu dnu, metoda 3x3, moje svaly, relaxace, cvičení, dýchání, pravda o močové inkontinenci, emoce, energie, uzemnění. Pánevní dno jako součást HSS, mýty a omyly.Informace co dál po kurzu a dotazy.
Vycházím z kurzu dle  Tajemství pánevního dna 3x3 je Renata Sahani Skálová.  Kurz obohacuji o mé zkušenosti se cvičení s ženami od dětství do stáří, kterému se věnuji od roku 2000.

Součásti kurzu  občerstvení - čaj, káva.
S sebou : pohodlné teplé oblečení, vhodné i na cvičení. Popřípadě svou deku, polštářek. Deky a podložky jsou také v tělocvičně. Psací potřeby, pastelky.

Cvičíme v malých skupinkách minimální počet je 5 lidí na kurzu a maximální 10 lidí na kurzu.

Cena : 1200,- Kč
(Při včasném zaplacení celého kurzu  100,- Kč sleva, pro 2 osoby. Rezervace zaplacením zálohy 600,- Kč .)
Pro klientky Carpe diem cena : 1000,- Kč za kurz.

Bližší informace a dotazník posílá emailem Lucie Mercová, která je i certifikovanou lektorkou pánevního dna a tento kurz povede

Cvičení pro seniorky a seniory

Skupinové cvičení (max. 12 osob) k posílení a udržování celého pohybového aparátu.

Používáme různé posilovací a protahovací pomůcky – gumy, ručníky, overbally, pilates pásy, velké míče, sm systém.
Každý týden cvičíme jiné cvičení.

Cvičíme strečink - protažení hrudní bederní a krční páteře, uvolnění kyčlí. Cviky vhodné pro ty, kteří mají omezený pohyb a chtějí být fit i v důchodovém věku.

Lehké posilování - cvičíme bodyform upravený pro seniorky a posílíme všechny partie lehkými činkami nebo gumičkou.

Balanční - nestabilní pomůcky - cvičení, které je prevencí nebo pomáhá od bolesti zad - sm systém , Bosu - cvičení na balanční plošině nebo pilates pro seniory.

Při správném sedu na židli a pomocí snadných cviků, protáhneme a posílíme celé vaše tělo. Cvičení na krční hrudní i bederní páteř. Procvičení plosky.
Cvičení se mohou zúčastnit ženy, muži různého věku a různé kondice. Je určeno i pro osoby méně zdatné a pohyblivé, kteří chtějí udržet svalovou sílu, rozsah pohybu. Vhodné jako prevence proti bolestem zad a páteře.

Video které Vám ukáže, co například cvičíme na židli : cviky na židli od VZP

Senioři se mohou zapojit i do cvičebních lekcí :

-  aqua aerobiku
-  pilates
-  sm systému a dalších lekcích dle rozpisu