....

 

Bodyform , TABATA




Lektorka Lucie Mercová
Motto:
,,Carpe diem"


NOVINKA ....Bodyform

Pondělí 19:00 - 19:55 hodin - 15 - 20 minut cardio, speciál ruce, ramena a břicho
Čtvrtek 18:00 - 18:55 hodin -  posilování s Terezkou Dell
Pátek 16:00 - 16:55 hodin  pro začátečníky speciál břicho, zadek a nohy


TRÉNINK NÁRŮSTU SVALOVÉ HMOTY : pro každou ženy je důležité posilování a udržení svalové hmoty. Lehký kondiční trénink pro vstup do pohyblivějšího života podporuje metabolismus, nastoluje vyrovnanou hladinu kortizolu, zlepšuje náladu a spaluje kalorie. Silový trénink doporučujeme 2 x týdně. Lekce se skládají ze tří prvků - dynamického, silového a statického.Posilování za rychlé tepové frekvence, při které se rozhýbe metabolismus, lépe spaluje. Na podporu hubnutí, posilování břišních a hýžďových svalů. Zároveň se tělo postupně stává více flexibilní, silné a formuje se do krásy. Vhodné i pro začátečníky.Lekce je rozdělená do tří částí: - 10 minut zahřátí - bez choreografie - 35 minut vydatného posilování - 10 minut strečink

NOVINKA ....Bodyform ramena, ruce a břicho 

Pondělí   19:00 - 19:55 hodin 

TRÉNINK zaměřený na posílení ramen, rukou na břicha .

TABATA - čtvrtek od 18.00 - 18.55 hodin

Ve večerním čase s Terezkou Dell - TABATA. Terezka vede kurzy pro maminky na mateřské Fit mami a je vychovanou tanečnicí taneční skupiny T - BASS, uvažujeme o otevření skupiny zde v Karlových Varech, tak jestli máte zájem neváhejte a pojďte jí poznat :-).

Co je TABATA a kam se řadí?

Tabata je cvičení zaměřené na vysoký a inzenzivní výkon ve velmi krátkém čase. Jedná se tedy o další HIIT (high intensity interval training) kombinaci aerobního a silového cvičení s velkou účinností. Jak je již možná některým známo, toto kardio cvičení objevil japonský vědec Dr. Izumi Tabata s týmem výzkumníků z Národního institutu pro zdraví a sport v Tokiu a jak můžete vidět podle názvu, Dr. Tabata tuto metodu podle sebe pojmenoval.   Na tuto metodu cvičení došel Dr. Tabata s jeho týmem tak, že provedli výzkum na dvou skupinách sportovců. První skupina cvičila hodinový trénink střední intenzity pět dní v týdnu po dobu šesti týdnů. Druhá skupina cvičila vysoko intenzivní trénink TABATA, čtyři dny v týdnu a také po dobu šesti týdnů. Výsledky obou skupin byly po šesti týdnech následující: První skupina si zlepšila kardiovaskulární systém, ale po svalové stránce byly výsledky téměř nulové. Druhá skupina vykázala vyšší zvýšení jejich kardiovaskulárního systému o 14 % a anaerobní se zlepšil o celých 28 %. Takže výsledky výzkumu hovoří pro tabatu jasně. Účinky TABATY Tento trénink vypadá na první pohled velmi jednoduše, ale ve skutečnosti je opravdu náročný. Skrze tabatu máte možnost dosáhnout lepší postavy i kondice v kratším čase, než při jiných kardio cvičeních. Jak jsem už zmínil o pár řádků výše, účinnost TABATY je dokázána vědecky v číslech a jako cvičení řadící se do skupiny HIIT, dokáže spálit více tuků, než středně náročné tréninky

NOVINKA ....Bodyform břicho a nohy 

Pátek   16:00 - 16:55 hodin  

TRÉNINK zaměřený na břicho a nohy :

Chcete-li mít pevný zadek, stehna a břicho - je tahle lekce pro Vás.

Snažíme se cvičit pestře na každé lekci - volíme různé druhy programů - nově se zaměříme cíleně na určité partie.
První týden v měsíci - kruhový trénink
Druhý týden - Bosu  nebo overball, velký míč
Třetí týden - therabendy nebo gumičky
Čtvrtý týden - lehké činky, TRX

Tréninky jsou postavené pro začátečníky - ukázka jednodušších variant.
Pro zdatné cvičenky těžší varianta.

Přemýšlejte o otázce "Proč cvičit?", ale "Jak a kdy budu cvičit?"

Lektorka: Lucie Mercová

Typ pro tebe : začni každé ráno sklenicí vody nalačno, podpoříš metabolismus.

Denně vypij 3 litry vody - čaj, káva, polévka, džusy , mléko apod. se nepočítají. Za 6 týdnů uvidíš změnu. Změř si obvody - přes stehna , zadek a břicho.

Vyfoť se na začátku a na konci.

I tahle malá změna přinese ovoce.