....

 

Bodyform




Lektorka Lucie Mercová
Motto:
,,Carpe diem"


NOVINKA ....Bodyform

Pondělí 18:30 - 19:25 hodin

TRÉNINK NÁRŮSTU SVALOVÉ HMOTY : pro každou ženy je důležité posilování a udržení svalové hmoty. Lehký kondiční trénink pro vstup do pohyblivějšího života podporuje metabolismus, nastoluje vyrovnanou hladinu kortizolu, zlepšuje náladu a spaluje kalorie. Silový trénink doporučujeme 2 x týdně. Lekce se skládají ze tří prvků - dynamického, silového a statického.Posilování za rychlé tepové frekvence, při které se rozhýbe metabolismus, lépe spaluje. Na podporu hubnutí, posilování břišních a hýžďových svalů. Zároveň se tělo postupně stává více flexibilní, silné a formuje se do krásy. Vhodné i pro začátečníky.Lekce je rozdělená do tří částí: - 10 minut zahřátí - bez choreografie - 35 minut vydatného posilování - 10 minut strečink

První týden v měsíci - kruhový trénink
Druhý týden - Bosu  nebo overball, velký míč
Třetí týden - therabendy nebo gumičky
Čtvrtý týden - lehké činky, TRX

Tréninky jsou postavené pro začátečníky - ukázka jednodušších variant.
Pro zdatné cvičenky těžší varianta.

Přemýšlejte o otázce "Proč cvičit?", ale "Jak a kdy budu cvičit?"

Lektorka: Lucie Mercová